Ons profiel

Een school waar uw kind en u zich thuis voelen…

De basisschooltijd is een onvergetelijke periode in het leven van uw kind. U vertrouwt uw kind aan onze zorg toe en kiest een school dan ook bewust uit. De Sterrenwachter is een school waar we trots op zijn, ontzettend trots! Wij leveren niet zo maar onderwijs, maar geven uw kind de ideale voorbereiding op het vervolgonderwijs en de verdere toekomst. We hebben hoge verwachtingen van onszelf én van onze leerlingen. In onze rijke leeromgeving, waar plezier voorop staat, halen we het beste uit ieder kind!

Waar wij voor staan:

1. Leren is een mooi avontuur

2. Sterk, effectief taal- en rekenonderwijs

3. Ontdekken, onderzoeken en verwonderen

4. Moderne leermiddelen

5. Met plezier jouw talenten ontwikkelen

6. Leren in veilige en kleinschalige omgeving

Iedereen hoort erbij!

De Sterrenwachter ligt aan de Stempelmakerstraat in de wijk ‘t Rak-Zuid. Het is een openbare basisschool waar iedereen welkom is. Uw kind leert bij ons van jongs af aan dat iedereen verschillend is, op een andere manier leert, gelijkwaardig is en erbij hoort. We gaan respectvol om met ieders levensbeschouwing of godsdienst. Op De Sterrenwachter voelen kinderen zich thuis en ontdekken zij met plezier hun kwaliteiten!

Scholen op de kaart

Om scholen uit de regio eenvoudiger met elkaar te vergelijken, kunt u kijken op Scholen op de kaart. Op deze site staat een profiel van onze school met daarin allerlei cijfers, een tevredenheidsrapport van de leerlingen en ouders en informatie over de resultaten van de eindtoets in groep 8.

Vergelijk de scholen in jouw buurt